ورود به سايت (9821) 41378
 

پذیرش نمایندگی

جهت اطلاع از شرایط پذیرش نمــایندگی یا درخواست اخذ نمایندگی فروش و پشتیبـانی دستگـاههای حضـور و غیاب کارابان, با واحد فروش شرکـت مهندسی کـاراپرداز, شمــاره 88800846 و یا پست الکترونیکی sales at karapardaz.com تماس حاصل فرمایید.
   
   

شرایط ارائه خدمات پشتیبانی

 
 جهت دریافت خدمات پشتیبانی به نکات زیر توجه فرمایید :
 
1. ارائه خدمات پشتیبانی بصورت تلفنی و اینترنتی از تاریخ خرید به مدت یکسال بصورت رایگان انجام خواهد شد. پس از گذشت یک سال نیاز به تمدید قرارداد می باشد.
2. روش ارائه خدمات پشتیبانی، شناسایی مشتری توسط شماره تماس می باشد. لذا در صورت تماس با شماره هایی که در سیستم واحد پشتیبانی ثبت نشده است، امکان برقراری تماس با واحد پشتیبانی مقدور نخواهد بود.
3. در صورتیکه نیاز به ثبت شماره جدید در سیستم پشتیبانی دارید، با واحد فروش شرکت مهندسی کاراپرداز تماس حاصل فرمایید.
4. پس از گذشت یک سال از تاریخ خرید یا تمدید مجدد خدمات، سیستم بصورت خودکار امکان برقراری ارتباط شما با واحد پشتیبانی را غیرفعال خواهد کرد و صرفا پس از تمدید قرارداد و تایید واحد مالی، امکان ارتباط با این واحد مجددا میسر خواهد شد.
5. پس از برقراری تماس با واحد پشتیبانی برحسب ترافیک ایجاد شده ممکن است نیاز به انتظار در صف تا ارتباط با کارشناسان باشد، لذا خواهشمند است تا برقراری ارتباط صبور باشید.
6. حداکثر مدت مکالمه با کارشناسان، 10 دقیقه بوده و پس از گذشت این زمان، جهت ارائه خدمات بهتر به مشترکین منتظر در صف، تماس به صورت خودکار قطع خواهد شد. در صورت نیاز به مکالمه با کارشناسان باید مجددا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
7. ساعات کاری واحد پشتیبانی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 16:30 می باشد. ساعت 13 تا 13:30 زمان استراحت کارشناسان می باشد.
8. کارشناسان واحد پشتیبانی موظف به رفع مشکلات مشتریان بوده و به دلیل رعایت حقوق سایر مشتریان، خدمات پشتیبانی شامل آموزش بصورت تلفنی نمی باشد و کارشناسان وظیفه ورود اطلاعات از قبیل تعریف پرسنل، تعریف شیفت، انتساب شیفت و .... به عهده کارشناسان نمی باشد.
9. نصب مجدد نرم افزار از خدمات قابل ارائه توسط کارشناسان واحد پشتیبانی می باشد، لیکن در صورت درخواست مکرر نصب از طرف مشتری، کارشناسان می توانند با توجه ترافیک تماسهای سایر مشتریان، زمانی را جهت نصب مشخص و به مشترک اعلام نمایند.
10. موارد مربوط به پرداخت وجه و سایر مسائل مالی، در حیطه وظایف کارشناسان واحد پشتیبانی نمی باشد. لذا خواهشمند است این موارد فقط با واحد مالی مطرح و پیگیری شود.
11. اعزام کارشناس در محل مشتری یا حضور مشتری در محل شرکت با هماهنگی قبلی با واحد فروش مقدور خواهد بود و به درخواستهای بدون هماهنگی پاسخی داده نخواهد شد.
12. جهت استفاده از سرویس تیکت، پس از ثبت نام در سایت www.karasupport.com و ورود به سایت، با انتخاب گزینه اشتراک ویژه، گزینه خدمات پشتیبانی سالیانه را انتخاب نمایید. پس از تکمیل فرم و تایید واحد مالی، امکان استفاده از این سرویس برای شما میسر خواهد بود.
13. با توجه به افزایش تماسهای ورودی واحد پشتیبانی در بازه زمانی بیست و هفتم (27) هر ماه تا سوم (3) ماه بعد، نصب و راه اندازی نرم افزار فقط برای مشتریان جدید انجام خواهد گرفت. لذا در صورت نیاز به نصب مجدد نرم افزار، خارج از این بازه با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
14. فرآیند نصب و راه اندازی نرم افزار فقط از طریق CD ارائه شده انجام خواهد شد و در صورت مفقود شدن یا در اختیار نبودن این CD موظف به تهیه مجدد آن می باشید. نصب و راه اندازی بدون CD و با استفاده از فایلهای موجود در کامپیوتر یا پشتیبانهای تهیه شده خارج از حیطه وظایف واحد پشتیبانی می باشد.
15. کارشناسان واحد پشتیبانی مسوولیتی نسبت به یافتن پشتیبانهای گرفته شده یا آخرین نسخه اجرایی برنامه روی کامپیوتر مشتری ندارد و وظیفه تهیه، نگهداری و ارائه آخرین پشتیبان به عهده مشتری می باشد.
16. مسوولیت نگهداری از فایلهای ارسال شده از طرف واحد پشتیبانی به عهده مشتری می باشد.
17. در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی مبنی بر لزوم برقراری ارتباط از راه دور، مشترک موظف به آماده سازی بستر مناسب جهت ارتباط می باشد و رفع اشکال گزارش شده به صورت تلفنی میسر نخواهد بود.
18. مشتری موظف است پیش از برقراری تماس با واحد پشتیبانی و استفاده از سرویس ریموت، تمامی نرم افزارها و فایلهای در حال استفاده را بسته و درصورت امکان یک بار کامپیوتر را راه اندازی مجدد نماید. بدیهی است کارشناسان هیچگونه مسوولیتی در قبال نرم افزارهای در حال اجرا یا فایلهای ذخیره نشده نخواهند داشت.
19. چنانچه مشتری در زمان ارائه خدمات پشتیبانی کنترل کامپیوتر را در دست گرفته و نرم افزار دیگری را اجرا نماید کارشناسان ملزم به قطع ارتباط ریموت می باشند. این الزام در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتری و همچنین سلب مسولیت از کارشناسان می باشد.
20. مشتری موظف است تا پایان زمان ارتباط کارشناسان با کامپیوتر از طریق ریموت، حضور داشته و کلیه مراحل را رصد نماید. درصورت عدم حضور و ترک کامپیوتر، کارشناسان موظف به قطع ارتباط می باشند.
 
   

دانلود

برخی نرم افزارهای مورد نياز مشتريان برای ارائه خدمات پشتيبانی برخط (Online) و يا فايلهای مورد نياز جهت تكميل نرم افزار كارابان در اين قسمت در اختيار شما قرار داده شده است. 

نرم افزار هاي TeamViewer و Ammyy Admin نرم افزار هايی جهت ارائه خدمات پشتيبانی برخط به مشتريان می باشند. با استفاده از اين نرم افزارها اين امكان در اختيار واحد پشتيبانی شركت قرار داده خواهد شد كه از طريق اينترنت و از راه دور به كامپيوتر مشتری متصل شده و مشكلات نرم افزاری موجود را مرتفع نمايد. در قسمت دانلود اين دو نرم افزار به همراه آموزش نصب و استفاده از آن موجود می باشد.

به علت مشكلات موجود در تاريخ هچری قمری و تغييرات متناوب تاريخهای اين نوع تقويم و جهت تطابق تعطيلات موجود در نرم افزار با تعطيلات و مناسبتهای رسمی هر سال فايلی جهت عملكرد صحيح تقويم برای مشتريان آماده و قابل دانلود مي باشد. جهت سهولت استفاده کاربران، این فایل به صورت خودکار از داخل نرم افزار حضور و غیاب کارابان قابل دریافت می باشد.

   

مستندات دانلود

 عنوانتوسطمجموعهتاريخ تغييراندازه 
AmmyyKara Pardaz Corp 9/4/2016ناشناسدانلود
راهنمای پشتيبانی از راه دورKara Pardaz Corp 9/4/2016465.85 KBدانلود
نرم افزار TeamViewerKara Pardaz Corp 4/25/2011ناشناسدانلود
   
صفحه اصلی   |    مشخصات نرم افزار    |   مشخصات دستگاه ها   |   خدمات و تجهیزات   |   پشتیبانی   |   سوالات متداول   |   تماس با ما
کلیه حقوق این سایت به شركت مهندسي كاراپرداز تعلق دارد. طراحي سايت - شركت مهندسي كاراپرداز